Alla inlägg under februari 2015

Av Frida - 22 februari 2015 20:55

Min absoluta favorit nagellack är Yves Saint Laurent's Pink Pearl

En fin budgetvariant är L'Oreal's Babydoll, bilder nedan:


    

Bildkälla: bilderna är lånade (av 2 bloggar)


Har ni bloggläsare någon favorit?


Av Frida - 17 februari 2015 21:00

Tyvärr har det hänt något tråkigt idag; Mimi är död

Jag fick Mimi när hon var en unge, dagen innan julafton 2011

När jag gick till buren idag ca kl halv 7 på kvällen så var hon död

Hon dog antagligen någon timme innan då hon var varm

Mitt finaste marsvin blev 3 år gammal

  

Av Frida - 4 februari 2015 21:00

Jag vill åka till Egypten (Sinai)

Flyg går till Sharm el-Sheikh och åker bil/buss till hotell eller annat resmål

Man kan gå på beduinsafari, åka kamel, bada och sola eller vandra i öknen/bergen

Vid byn St. Catherine som ligger inåt landet kan man lätt åka till Katarinaklostret

Nuweiba är en liten stad som ligger vid havet, här kan man shoppa och rida häst


 

 

Bildkälla: Foton har jag fått av min facebookvän Ramadan Abu Ghalaba





Av Frida - 3 februari 2015 21:00

Bästa sättet att säga detta är väl med mina slutbetyg:


Bild: MVG

Engelska: G

Hem- och konsumentkunskap: G

Matematik: G

Musik: G

Biologi: G

Geografi: VG

Historia: VG

Religionskunskap: VG

Samhällskunskap: VG

Svenska: G

Det finns självklart många andra saker jag är bra på med   


Av Frida - 2 februari 2015 21:00

Jag har 1 bror och 1 syster (Anna och Carl)

Mina 2 föräldrar är också bra att ha

Mitt husdjur är marsvin (har 3 för tillfället)

Mimi är den jag haft längst, hon är svart/vit


 

Bildkälla: Peach Fuzz (manga)


Har ni bloggläsare något husdjur?  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards